Spørsmål om saldo
Velg spørsmål:
Hva er saldoen min?
Enkleste måte er å logge inn i nettbanken eller i re:member appen for å se din oppdaterte saldo.
Kan jeg få min saldo på SMS?
Ja, dette gjør at du til enhver tid kan få oversikt over hvor mye du har disponibelt på ditt re:member kredittkort. Du blir ikke belastet for SMS-kostnader for denne tjenesten.
Følg disse stegene for å få saldo på SMS:
- Logg inn i nettbanken med BankID
- Klikk på SMS-tjenester i menyen midt på siden
- Legg så inn ditt mobilnummer og godta vilkår for mobile tjenester fra re:member
Når du har gjort dette, vil du alltid kunne få saldo på din mobil ved å sende SALDO til 2370. Denne tjenesten er gratis.
Vi gjør deg oppmerksom på at SMS-kostnad fra din telefonoperatør vil forekomme.
Kan jeg overføre saldo fra annet kredittkort?
Har du utestående saldo på andre kredittkort, kan du overføre denne saldoen til din re:member-konto.
Du kan overføre inntil det beløp du har som disponibel kreditt på ditt re:member-kort. Det er ikke lenger noe minimumsbeløp for overføringer, så nå kan du overføre utestående saldo fra andre kredittkort uavhengig av hvor lavt beløpet er.
Det er enkelt å overføre penger i nettbanken. Alternativt kan du fylle ut skjemaet nedenfor og sende det til:
EnterCard Norge AS
v/re:member
Postboks 2170
7412 Trondheim
Det beregnes renter fra den dagen beløpet er overført til re:member.
Fullmaktsskjema finner du her.