Spørsmål om saldo

Velg spørsmål:

Hva er saldoen min?

Enkleste måte er å logge inn i nettbanken eller i re:member appen for å se din oppdaterte saldo.

Kan jeg få min saldo på SMS?

Ja, dette gjør at du til enhver tid kan få oversikt over hvor mye du har disponibelt på ditt re:member kredittkort. Du blir ikke belastet for SMS-kostnader for denne tjenesten. 

Følg disse stegene for å få saldo på SMS:

  • Logg inn i nettbanken med BankID
  • Klikk på SMS-tjenester i menyen midt på siden
  • Legg så inn ditt mobilnummer og godta vilkår for mobile tjenester fra re:member

Når du har gjort dette, vil du alltid kunne få saldo på din mobil ved å sende SALDO til 2370. Denne tjenesten er gratis.

Vi gjør deg oppmerksom på at SMS-kostnad fra din telefonoperatør vil forekomme.

Kan jeg overføre saldo fra annet kredittkort?

Har du utestående saldo på andre kredittkort, kan du overføre denne saldoen til din re:member-konto.

Du kan overføre inntil det beløp du har som disponibel kreditt på ditt re:member-kort. Det er ikke lenger noe minimumsbeløp for overføringer, så nå kan du overføre utestående saldo fra andre kredittkort uavhengig av hvor lavt beløpet er.


Det er enkelt å overføre penger i nettbanken. Alternativt kan du fylle ut skjemaet nedenfor og sende det til:

EnterCard Norge AS
v/re:member
Postboks 2170
7412 Trondheim

Det beregnes renter fra den dagen beløpet er overført til re:member.

Fullmaktsskjema finner du her.