Kundeservice

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om re:member kredittkort og forbrukslån. I nettbanken har du oversikt over ditt kundeforhold, og kan selv utføre en rekke tjenester. Der kan du også sende oss en melding. 

Faktura og nedbetaling

Her finner du informasjon om blant annet faktura, KID-nummer og forfallsdato.

Saldo

Informasjon om tilgjengelig beløp og utnyttede kreditt.

Kredittkortsøknad

Informasjon om søknadsprosessen, kredittgrense og bruk av kortet.

Lånesøknad

Informasjon om hvem som kan søke, behandlingstid og utbetaling.

Overføring av penger

Les om hvordan du overfører penger til din lønnskonto, og annen kortgjeld til re:member kredittkort.

Kredittøkning

Hvordan søke om økning av din kredittgrense på re:member-kortet.

Nettbank

I nettbanken kan du blant annet se dine transaksjoner, saldo og utnyttet kreditt.

Priser og betingelser

Her finner du informasjon om priser, vilkår og betingelser for re:member kredittkort og forbrukslån.

Nytt kredittkort

Slik gjør du dersom du behøver å erstatte re:member-kortet ditt.

Sperre kredittkort

Informasjon om hvordan du sperrer ditt re:member-kort.

Reklamasjon

Vil du reklamere på et kjøp kan du fylle ut et reklamasjonsskjema i nettbanken.

Si opp kredittkortet

Slik gjør du hvis du vil si opp ditt re:member kredittkort.

Kontakt oss

Kundeservice:

73 89 77 55 (hverdager 08.00 - 18.00)

Sperretjeneste:

73 89 77 55 (døgnåpen)