Kundeservice

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om re:member kredittkort og forbrukslån. I nettbanken har du oversikt over ditt kundeforhold, og kan selv utføre en rekke tjenester. Der kan du også sende oss en melding. 

Informasjon om Thomas Cooks konkurssøknad

Har du kjøpt en reise hos et selskap som er berørt av konkursen, så ta kontakt direkte med selskapet der du kjøpte reisen. Du kan også lese Reisegarantifondet sin veiledning i forbindelse med konkurs her.

Visa-kort blir endret til Mastercard

Har du et re:member Visa-kort? Da vil du få tilsendt et re:member Mastercard. Les mer om dette her.

Tilbakebetaling av tilgodebeløp

Fra april 2019 innførte vi automatisk tilbakebetaling av tilgodebeløp som du måtte ha stående på din kredittkortkonto. Les mer om dette under spørsmål og svar.

Kontakt oss

Kundeservice:

73 89 77 55 (hverdager 08.00 - 18.00)

Sperretjeneste:

73 89 77 55 (døgnåpen)