Kundeservice

Åpningstider

Kundeservice: 73 89 77 55, åpent alle hverdager fra kl. 08 til 18. Det gamle telefonnummeret (815 00 701) er fortsatt i bruk, men vi anbefaler deg å bruke det nye. 

Sperretjeneste: 73 89 77 55, døgnåpen både fra Norge og utlandet. 

Få oversikt i nettbanken

I nettbanken kan du se saldo, få oversikt over alle transaksjoner, søke om økt kredittgrense, betale regninger, overføre penger, aktivere SMS-tjenester til mobilen din og endre PIN-kode på kortet.

Hva er saldoen min?

Enkleste måte er å logge inn i nettbanken eller i re:member appen for å se din oppdaterte saldo.

Hvordan betaler jeg faktura?

Fakturaen betaler du på samme måte som andre regninger. Du kan også bestille eFaktura. Da får du fakturaen automatisk inn i nettbanken din og slipper papirfakturagebyret på 45 kr.

Hvilket konto- og KID-nummer skal jeg bruke?

Ved innbetaling benytter du ditt faste KID-nummer som du finner på din faktura eller i nettbanken. Kontonummer er 1430 06 42641.

Hvordan sperrer jeg kortet?

Dersom du mister eller blir frastjålet kortet ditt er det viktig at du melder fra med én gang. Du kan ringe telefon 73 89 77 55 for å sperre kortet.

Hvordan kan jeg få kredittøkning?

Du kan enkelt søke om økt kredittgrense i nettbanken.

Hvor søker jeg om re:member forbrukslån?

Du kan søke om et forbrukslån fra re:member her.

Hvilken rente får jeg på forbrukslånet?

Renten vil fastsettes på bakgrunn av en individuell kredittvurdering. Vi tilbyr rente fra 7,95 % til 19,95 %.

Hvor finner jeg oppdaterte transaksjoner?

Du finner alltid nyeste oppdaterte transaksjoner i nettbanken eller i re:member appen.

Barn leker i naturen. Kredittkort kan brukes til store og små aktiviteter.

Spørsmål og svar kredittkort

Har du spørsmål knyttet til kredittkort kan du lese alle svarene her.

sporsmal-og-svar-forbrukslan.jpg

Spørsmål og svar forbrukslån

Her har du en liste med alle forbrukslån spørsmål og svar.