Jeg har flyttet og har skiftet postnummer. Hvilket postnummer skal jeg logge inn med?

Du skal logge inn på det postnummeret som tilhører din folkeregistrerte adresse.

Les mer

Jeg har ikke aktivert "cookies". Kan jeg bruke re:member reward likevel?

Nei. Du må aktivere "cookies" for å ta tjenesten i bruk. Les mer om "cookies" under innstillinger her.

Fungerer re:member reward fra alle nettlesere?

Tjenesten fungerer på de aller fleste nettlesere. Det kan forekomme at den ikke vil fungere for enkelte eldre nettlesere. 

Les mer

Jeg har bestilt en vare via portalen, og har blitt fakturert, men jeg har ikke mottatt varen i posten?

Etterlysning av vare eller reklamasjon på mottatte varer må gjøres mot butikken der du har handlet.

Les mer her

Jeg har ikke re:member-kort men ønsker tilgang til portalen. Hva gjør jeg?

Du må ha re:member-kort for å ha tilgang til re:member reward. re:member-kort søker du om på remember.no.

Jeg har gyldig re:member-kort men kommer ikke inn på re:member reward?

Alle gyldige remember-kort i normal status skal komme inn på tjenesten. Ta kontakt med reward-kundeservice her.

Viktig informasjon om rabattkoder

Kun rabattkoder som du finner på reward-sidene er gyldige i kombinasjon med reward-rabatten.

Les mer her