svindel-epost-1.jpg
Ikke la deg lure av svindel e-poster

Husk at re:member aldri vil be deg om å oppgi personlig informasjon over e-post!

Gi aldri ut kortinformasjon når du selv ikke har tatt initiativ til kjøpet

Mange mottar e-poster daglig med tilbud som er for gode til å være sanne. Det kan være alt fra gratis gavekort, iPhone til 5 kr eller muligheten til å delta i kundeundersøkelser der du kan vinne drømmereisen. Ikke la deg lure!

Entercard står bak re:member kredittkort. For å unngå å bli lurt så anbefaler Entercard at du følger dette prinsippet:

Har ikke du tatt initativet til et kjøp eller tjeneste, så aldri oppgi kortinformasjon. 

Entercard mottar flere henvendelser daglig fra kunder som har blitt lurt, og advarer derfor mot slike svindel e-poster: 

Her er eksempler på falske e-poster:

Svindel e-post

 

Svindel e-post

Trygg med re:member

Husk at seriøse selskap aldri vil be deg oppgi personlig informasjon over e-post.

Dersom du likevel har havnet i denne situasjonen og mistenker at noen har fått tak i kortopplysningene dine, bør du sperre kortet ditt med en gang ved å ringe sperretjenesten på telefon +47 73 89 77 55. Da reduserer du muligheten for misbruk.