Vi trenger oppdatert identifikasjon fra deg

For din egen sikkerhet som kunde hos re:member trenger vi å få oppdatert din identifikasjon med BankID.

Hvorfor ber vi om dette?

I henhold til Hvitvaskingsloven må re:member regelmessig oppdatere informasjonen vi har om deg som kunde.  Denne informasjonen oppdateres automatisk hos oss når du logger inn med BankID. Hvis du aldri har logget inn med BankID eller BankID på mobil i nettbanken eller appen må du derfor gjøre det nå.

Så enkelt gjør du det

Logg inn i re:member nettbanken eller appen. Når du logger inn blir dine personopplysninger automatisk oppdaterte hos oss.

Vil du laste ned appen for å logge inn?

  1. Gå inn i App Store eller Google Play
  2. Søk etter re:member, og last ned appen
  3. Logg inn med BankID på mobil

Har du ikke BankID?

Kontakt banken din hvis du ønsker å begynne og bruke BankID. Hvis du ikke har BankID, og heller ikke kan opprette det, kontakt kundeservice.

Mer informasjon om prosesser for identifisering finner du på Entercard sine sider her.