Betalingsproblemer?

re:member ønsker at du skal kunne betjene gjelden din på en god måte. Dersom noe skulle skje, og du får betalingsproblemer, bør du kontakte kundeservice så snart som mulig. Det blir dyrere å vente jo lenger du venter med å finne en løsning. 

Unngå betalingsanmerkning
Om du ikke betaler gjelden din i tide vil du få varsel om inkasso. Dersom denne ikke blir betalt, blir saken oversendt til et inkassobyrå. Hvis du lar være å betale noe som har gått til inkasso, vil du kunne få en betalingsanmerkning. En betalingsanmerkning kan gjøre det vanskelig å få nye lån, kreditter eller abonnementer. Det er likevel viktig å understreke at selv om en faktura har gått til inkasso, har du fortsatt tid til å gjøre opp for deg før du får betalingsanmerkning.

Vi hjelper
Entercard Norge, filial av Entercard AB står bak re:member, og oppfordrer alle til å ta kontakt med kundeservice med en gang du får betalingsproblemer. Kundeservice er vant til å hjelpe folk som av ulike grunner har fått nedsatt betalingsevne. I samarbeid med den enkelte vil vi hjelpe til med å finne den mest hensiktsmessige løsningen i hver situasjon.

Les mer og se video om hvordan vi håndterer ulike betalingsproblemer.