Hva gjør jeg om jeg får opp feilmelding når jeg forsøker å logge inn?

Alle gyldige re:member-kort skal ha tilgang til re:member reward.

Dersom du har problemer med innlogging, og får opp feilmeldingen "Logg inn mislyktes" under "Logg inn"-knappen som vist under, kan det være ulike grunner til dette. 

Prøv dette dersom du får opp feilmeldingen:

  1. Du kan ha tastet feil kortnummer, merk at det skal være de 4 siste sifrene i kortnummeret. Så i dette tilfellet under skal du taste inn "7890".
  2. Har du flyttet eller fått nytt re:member-kort i det siste, bør du dobbeltsjekke at du bruker det nyeste kortet og postnummeret. I noen tilfeller kan postnummeret ikke ha blitt oppdatert i våre systemer enda, forsøk da med det gamle. 

  3. Har du husket å huke av "I'm not a robot"? Det er viktig at du klikker i den for at du skal kunne logge inn. Her vil du bli bedt om å klikke på alle bilder som er av ulike ting, i dette tilfellet "motorsykler". Du skal her klikke på alle bildene med motorsykkel. Denne finnes her på grunn av din sikkerhet.

I noen tilfeller kan det også være tekniske problemer med våre systemer som er årsaken til at du ikke kommer inn. Så prøv gjerne igjen ved et senere tidspunkt. Men om du fortsatt ikke kommer inn etter flere forsøk, kontakt oss så vil vi forsøke å hjelpe deg.