Hvordan bestiller jeg nytt kredittkort?

Trenger du nytt kredittkort fordi det gamle er slitt eller ødelagt, kan du enkelt bestille kredittkort i appen eller i nettbanken. Er kredittkortet ditt mistet eller stjålet, må du ringe den døgnåpne sperretjenesten med én gang på telefon +47 73 89 77 55 (tast 1).

Hvis utløpsdatoen på kredittkortet ditt nærmer seg, vil du automatisk få tilsendt et nytt fra re:member den måneden det gamle utløper.

Slik bestiller du i appen

Klikk på kredittkortet du ønsker å bestille, klikk så på "Nytt kort". Så svarer du på om kortet er "Mistet eller stjålet", "Ødelagt" eller "Annet". 

Slik bestiller du i nettbanken

I nettbanken scroller du ned til oversikten hvor det står "Kort". Klikk på "Bestill nytt kort". Du vil da få informasjon om hva du skal gjøre om kortet ditt er mistet eller stjålet, hvis kortets utløpsdato nærmer seg, om du har glemt PIN-koden, eller om du har endret navn. 

Skal du bestille et nytt kredittkort fordi kortet ditt er slitt eller ødelagt, klikker du på "Bestill nytt kort".

Hvor lang tid tar det før det bestilte kredittkortet kommer?

Etter at du har bestilt nytt kredittkort, vil du få tilsendt ditt nye kort til din folkeregistrerte adresse i løpet av 3-5 virkedager. Ditt nåværende kort vil bli sperret en uke etter at du bestiller nytt kort. PIN-koden vil fortsatt være den samme som før.

Bestill nytt kredittkort i nettbanken her.