Hvordan laster jeg ned re:member-appen?
Følg disse enkle punktene for å få re:member appen på mobilen din:
Les merHvordan aktiverer jeg re:member-appen?
Etter at du har lastet ned re:member-appen, følger du disse stegene for å aktivere den.
Les merJeg har glemt PIN-koden min til appen, hva gjør jeg?
Dersom du har glemt PIN-koden din, slett re:member-appen og last den ned på nytt, så går du gjennom aktiveringsprosessen på nytt og velger en ny PIN-kode.
Les merHvordan logger jeg ut av appen?
re:member-appen har et automatisk utloggingssystem.
Les merHva gjør jeg dersom jeg ikke får logget inn i appen?
Dette kan komme av at du har trykt feil PIN-kode tre ganger. Gå ut av appen og inn igjen, og følg anvisningene om å aktivere appen på nytt.
Les merHvorfor får jeg opp error når jeg legger inn aktiveringskoden i appen?
For å kunne logge inn i appen må du ha BankID eller BankID på mobilen.
Les merHvorfor finner jeg ikke min faktura i appen?
Grunnen til dette er fordi vi ikke sender faktura via re:member-appen.
Les merJeg får opp at fødselsdato eller telefonnummer er feil, hva gjør jeg?
Når du logger inn kan det hende at du har valgt å logge inn med BankID på mobil, selv om du ikke har BankID på mobil.
Les merEr saldo alltid oppdatert på re:member appen?
Ja, appen viser alltid nyeste oppdaterte saldo.
Les merFungerer re:member-appen på alle mobiltelefoner?
re:member-appen fungerer på følgende telefoner:
Les merOfte stilte spørsmål om kredittkort
- Når du har søkt om kredittkort
- Priser og betingelser
- PIN-kode
- Betale regninger
- Nettbank
- Overføring av penger
- Sperre kortet
- Når du bruker kortet
- Reklamasjoner
- Faktura og nedbetaling
- Sikkerhet
- re:member app
- BankID og BankID på mobil
- re:member reward
- Kontaktløs betaling
- Visa-kort endring til Mastercard