Bad i solnedgången

Hvordan laster jeg ned re:member-appen?

Følg disse enkle punktene for å få re:member appen på mobilen din: 

Les mer

Hvordan aktiverer jeg re:member-appen?

Etter at du har lastet ned re:member-appen, følger du disse stegene for å aktivere den.

Les mer

Jeg har glemt PIN-koden min til appen, hva gjør jeg?

Dersom du har glemt PIN-koden din, slett re:member-appen og last den ned på nytt, så går du gjennom aktiveringsprosessen på nytt og velger en ny PIN-kode.

Les mer

Hvordan logger jeg ut av appen?

re:member-appen har et automatisk utloggingssystem. 

Les mer

Hva gjør jeg dersom jeg ikke får logget inn i appen?

Dette kan komme av at du har trykt feil PIN-kode tre ganger. Gå ut av appen og inn igjen, og følg anvisningene om å aktivere appen på nytt.

Les mer

Hvorfor får jeg opp error når jeg legger inn aktiveringskoden i appen?

For å kunne logge inn i appen må du ha BankID eller BankID på mobilen. 

Les mer

Hvorfor finner jeg ikke min faktura i appen?

Grunnen til dette er fordi vi ikke sender faktura via re:member-appen.

Les mer

Jeg får opp at fødselsdato eller telefonnummer er feil, hva gjør jeg?

Når du logger inn kan det hende at du har valgt å logge inn med BankID på mobil, selv om du ikke har BankID på mobil.

Les mer

Er saldo alltid oppdatert på re:member appen?

Ja, appen viser alltid nyeste oppdaterte saldo.

Les mer

Fungerer re:member-appen på alle mobiltelefoner?

re:member-appen fungerer på følgende telefoner:

Les mer