
Feilmeldinger på re:member reward
Her finner ofte stilte spørsmål om re:member reward. Du får blant annet svar på hva du skal gjøre om du har problemer med innlogging eller om linken til butikken ikke fungerer.
Spørsmål og svar
Ta kontakt med reward-kundeservice dersom linken til butikken ikke fungerer. Vi vil undersøke saken og gi deg tilbakemelding så raskt som mulig.
Dersom du får feilmelding med beskjed om at webleserens funksjon for cookies er deaktivert, kan du prøve å åpne et nytt vindu i webleseren. Noen ganger kan bruken av fliker i et webleservindu føre til at cookies låses.
Alle gyldige re:member-kort skal ha tilgang til re:member reward.
Dersom du har problemer med innlogging, og får opp feilmeldingen "Logg inn mislyktes" under "Logg inn"-knappen, kan det være ulike grunner til dette.
Prøv dette dersom du får opp feilmeldingen:
- Du kan ha tastet feil kortnummer, merk at det skal være de 4 siste sifrene i kortnummeret.
- Har du flyttet eller fått nytt re:member-kort i det siste, bør du dobbeltsjekke at du bruker det nyeste kortet og postnummeret. I noen tilfeller kan postnummeret ikke ha blitt oppdatert i våre systemer enda, forsøk da med det gamle.
- Har du husket å huke av "I'm not a robot"? Det er viktig at du klikker i den for at du skal kunne logge inn. Her vil du bli bedt om å klikke på alle bilder som er av ulike ting, for eksmpel "motorsykler". Du skal da klikke på alle bildene med motorsykkel. Denne finnes her på grunn av din sikkerhet.
I noen tilfeller kan det også være tekniske problemer med våre systemer som er årsaken til at du ikke kommer inn. Så prøv gjerne igjen ved et senere tidspunkt. Men om du fortsatt ikke kommer inn etter flere forsøk, kontakt oss så vil vi forsøke å hjelpe deg.