
re:member-appen
Her finner du ofte stilte spørsmål om re:member-appen, for eksempel hvordan du aktiverer den eller laster den ned. Få svar på det du lurer på nedenfor.
Spørsmål og svar
re:member-appen viser alltid nyeste oppdaterte saldo og transaksjoner. Her har du oversikt over hvor mye du har brukt og hvor mye kreditt du har tilgjengelig. Samtidig ser du hvilke steder du har handlet og hvor du har fått reward-rabatt.
Etter at du har lastet ned re:member-appen, følger du disse stegene for å aktivere den:
- Trykk på knappen "BankID"
- Fyll inn fødselsnummer og ditt personlige passord for å identifisere deg.
- Velg hvordan du vil logge inn, du kan velge mellom "Kode/Biomterisk" eller "Manuell PIN-kode.
- Klart!
Du har nå aktivert re:member-appen.
Neste gang du logger inn i appen bruker du Face-ID eller den PIN-koden du akkuarat har laget.
Følg disse enkle stegene for å få re:member-appen på mobilen din.
- Gå til App Store eller Google play og last ned appen. Søk etter "re:member".
- Aktiver appen med BankID
- Velg deretter hvordan du ønsker å logge inn.
Din re:member-app er nå klar til bruk.
Dette kan komme av at du har trykt feil PIN-kode tre ganger. Gå ut av appen og inn igjen, og følg anvisningene om å aktivere appen på nytt.
Dersom det er første gang du skal logge inn på appen, kan det være at du har glemt å aktivere appen.
Husk at PIN-koden du skal skrive inn er selvvalgt. Dersom du har glemt koden, slett re:member appen og last den ned på nytt- og deretter aktiver appen på nytt med ny PIN-kode.
Dersom du har glemt PIN-koden din, slett re:member-appen og last den ned på nytt, så går du gjennom aktiveringsprosessen på nytt og velger en ny PIN-kode.