Vi trenger oppdatert identifikasjon fra deg
For din egen sikkerhet som kunde hos re:member trenger vi å få oppdatert din identifikasjon med BankID.
Hvorfor ber vi om dette?
I henhold til Hvitvaskingsloven må re:member regelmessig oppdatere informasjonen vi har om deg som kunde. Denne informasjonen oppdateres automatisk hos oss når du logger inn med BankID. Hvis du aldri har logget inn med BankID i nettbanken eller appen må du derfor gjøre det nå.
Så enkelt gjør du det
Logg inn i re:member nettbanken eller appen. Når du logger inn blir dine personopplysninger automatisk oppdaterte hos oss.
Vil du laste ned appen for å logge inn?
- Gå inn i App Store eller Google Play
- Søk etter re:member, og last ned appen
- Logg inn med BankID
Har du ikke BankID?
Kontakt banken din hvis du ønsker å begynne og bruke BankID. Hvis du ikke har BankID, og heller ikke kan opprette det, kontakt kundeservice.
Mer informasjon om prosesser for identifisering finner du på Entercard sine sider her.